grattis världens bästaste i hela världen

idag fyller världens bästa farmor 68 år. hon ställer alltid upp i vått och tort. skjutsar hit och dit.
farmor är inte bara farmor för mig utan hon är också en vän, en bästa vän. någon som man kan snacka med om precis allt. hon är den som får mig på bättre tankar när jag är ledsen och hon får mig att resa mig från botten igen. du kommer alltid vara en del av mig vad som än händer. jag önskar med hela mitt hjärta att du kommer leva så länge att du kan komma på mitt bröllop och se mina barn växa upp. jag ber till gud att du kommer må bra och vara lycklig resten av ditt liv. jag kan inte tänka mig ett liv utan dig.
jag älskar dig farmor och det vet du ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Världens bästa mamma:)

2011-10-18 @ 22:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0