det gör så ont i hjärtat

världens sötaste barn. asiater är nog bland det vackraste jag vet ♥
vet ni? i onsdags träffade jag värlsens sötaste flicka. hon var så himla blyg så hon satt med sin storebror hela eftermiddagen men sen började vi sjunga o så kom hon o satt sig bredvid mig, nästan på mig o tog min hand. sen när dom skulle hem ville hon knappt släppa min hand och när hon gick hem så kunde hon inte slita sin blick ifrån mig. men så berättade mina handledare att hon bodde i en stödfamilj och hon visste inte hur länge hon får stanna i sverige. jag blev så jävla rörd. jag tycker seriöst det är SJUKT! hon har kanske överhuvudtaget inte har någonting att göra med sitt hemland. hon kanske inte ens har en familj där? jag blir så ledsen.. jag vill adoptera henne och ha henne här, bredvid mig i soffan nu

Kommentarer
Postat av: Cindy ▲

Hej, hej ! :)

Jag undrar om du skulle kunna rösta på mitt bidrag: http://kandeedrawings.blogg.se/2011/october/utkast-okt-4-2011.html#comment

det är bara att skriv att du röstar på nr 2! Det skulle uppskattat väldigt mycket, tack! :)



Kram

http://cindyvuong.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0