vad jag bryr mig om nu är att få ut dig ur skallen, är att aldrig ge hela hjärtat för kärlek igen

livet förändras vart jag än går och det kommer kanske inte alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss och bara sålänge våra hjärtan klarar av att sllivet förändras vart jag än går och det kommer kanske inte alltid vara vi två
livet förändras vart jag än går och det kommer kanske inte alltid vara vi två
Bara så länge det finns stjärnor över oss och bara sålänge våra hjärtan klarar av att slå
- håkan hellström
tröja-bikbok / jeans-hm / bandeau bh-ginatricot / klocka-ur&penn
hej bloggen! med mig är allt jättebra. var ute o sprang en runda innan idag men fyfan va varmt det är, känns typ som att sommaren är påväg tillbaka? *drömmer* ska ta en dusch nu och sedan bara ta det lugnt. latero

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0