2012-02-13

Hej bloggen! Gud vilken rejält underbar dag jag har haft idag! Jag har varit ute exakt hela dagen i nytorpet med min härliga klass. Jag fruktar verkligen den dagen då vi kommer splittras från varandra.. Iallafall, dagen bjöd på isvaksbad för dom som var modiga nog annars bara var det allmänt chill, skridskor, pulka och så.
Det var länge sen jag kände att jag verkligen älskar min klass, så denna dagen var guldvärd.
Resten av dagen blir det träning och sen till solsta towers och käka med laget, fint ♥
Emma & jag, LIVET ♥
ååh, jag och min underbara filip, finaste vän! ♥
Älskade människor!
Tufft ändå att våga ta sig ner i det där iskalla vattnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0