Om det innebär att du och jag aldrig möter morgondan lalalala

Hej bloggen! Jag tar absolut tillbaka det jag skrev förra söndagen.. Att jag älskar söndagar och att man inte behöver göra någonting.. HAHA.. dummaste jag hört ju. Jag har hunnit med att träna någon timme, precis duschat, ska snart på utbildning kl. 14, måste hinna käka också och sen ska jag till min kusin som fyllt år OCH så ska jag hinna med kemiläxan och plugga lite svenska. Det var typ hälften av allt jag verkligen planerat idag.. För övrigt var det en jättetrevlig kväll igår med ett gäng goa tjejer, senare ramlade det in några till. Lyckad kväll!
är det uppenbart för dig? det känns så uppenbart för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0