Nyårsafton 2011/2012

Hade en fantastisk kväll/natt igår. Mitt år hade varken kunnat sluta eller börja bättre. Firade in det nya året med mina allra bästa tjejer och spenderade de första timmarna på 2012 med min fina Robin, de blir inte bättre än så ♥ Känner på mig att år 2012 kommer bli kalasbra år.
Var först och käkade hemma hos Anna med några fina vänner.
Drog in till stan för lite fest.
Anna Lina Lina Jag & Elin
Ottilia & Lina lyckliga och glada vid tolvslaget.

Lina Jag & Felicia, snygga som få...

Nikola William Jag & Lowa
Haha hälften av mina bilder består av mig och mina jävla pussmunnar.

Jag & Hanna vid tolvslaget, så jäkla go är hon.

Finaste Anna & Jag

Snygga tjejer, Emma & Anna

Anna Jag & Lina, mys ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0