Grattis mitt hjärta!

Jag tycker det är så jävla tråkigt att inte kunna säga grattis till dig på din födelsedag och fira din dag med dig.. Jag hoppas i allafall att du får en grymt fin dag med massor av presenter. Ska allt försöka hitta något roligt till dig här nere.. Vad sägs som en stilig kroat? (Haha nej men det där var typiskt mig.) Jaja, efter som att jag inte kan vara med dig på din födelsedag så tänkte jag bara berätta att jag älskar dig och att du kommer få en liten present av mig när jag kommer hem sen. Inget märkvärdigt, men det är tanken som räknas, ellerhur? Längtar tills vi ses. ♥ kram.

Kommentarer
Postat av: otteee dvd

älskar dig så jävla mycket puss!!, att du kommer hem är tillräckligt hjärtat, vi firar till livet när du kommer <3

2012-07-06 @ 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0