Trerättersmiddag: 2012-03-16

Hade trerätters hos Lina igår kväll, så jäkla mumsigt. Vi körde på liiite mer avancerat än vad vi brukar iallafall, oftast blir det ju något enkelt när det gäller oss. Dessa tre rätterna var jävligt goda i vilket fall.
Räkcocktail
Linas mammas förslag, bra val tycker jag. Smarrigt, smarrigt.
En grillad köttbit, klyftpotatis, sallad och Tzatsiki
Så jävla nice med en grillad köttbit nu när de går mot vår. För övrigt stod jag för de underbara klyftpotatisarna, gick lite på känn, men bra blev dom.
Mörk och vit chokladmousse
Detta var den godaste efterrätten jag har ätit på sjukt länge, tro mig.. Jag var i himmelriket.
(Recept kommer)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0