Mitt 2013 del 1

Nu lider 2013 mot sitt slut och jag tänkte bjuda på några bilder (i två delar) som sumerar mitt år. 
Del 1.
Jag fyllde 17 och fick världens bästa present av familjen, en biljett till håkan hellström på slottskogsvallen i Göteborg i Juni. Bytte hårfärg och började träna på allvar ett tag.
Altanhänget med mina vänner började tidigt i år. Såg Justin Bieber i stockholm tillsammans med min syster. Firade valborg med bästa tjejerna samt firade min syster 15 års dag.
Mysiga dagar med nära och kära, premiärkäk på rökeriet, Hannas konfirmation som blev väldigt lyckat då alla satt ute på filtar och drack vin tills solen gick ner. 
Hade det mys och firade alicias födelsedag på en filt med hämtmat på strandpromenaden. Såg Håkan live för tredje gången, denna gången i göteborg vilket var väldigt speciellt. Hade även en trevlig midsommar tillsammans med fina vänner. Tältade i åhus och hade det allmänt bra, dansade på en balkong vid stranden och träffade trevliga människor.
Åkte till stockholm med SA klasserna, strosade runt med några av mina närmsta vänner och hade det jättefint ett par dagar. Sedan kom östersjö, behöver inte säga så mycket mer än att tordagen ägde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0