Mitt 2013 del 2

Flydde sverige tillsammans med min familj och första stoppet blev i tjeckien, prag i några dagar Underbar stad med massor av sevärdheter och shopping. Vidare till vårt smultronställe i Kroatien där vi stannade i ca 3 och en halv vecka. Fantastiskt härlig tid med familjen.
Kom hem, såg gyllene tider i ronneby med några av mina vänner, magiskt och nostalgiskt. Tog en tripp till kristianstad med Emma och Felicia där vi bl.a fick se Oskar Linnros, Johnossi och Alina Devecerski.
Firade min underbara farmos 70 årsdag med ett stort släktkalas, alltid lika trevligt.
Festat med mina fina vänner och såg Håkan ännu en gång, jag får helt enkelt inte nog av den människan.
Julafton, årets mysigaste dag, tillbringade jag tillsammans med nära och kära. Hade det jättebra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0